Sunday 22 February 2015

Minestrone dall ' E

Megkívántam. Feltettem a  kérdést, miket használhatnék hozzá, majd gyorsan készítettem egy listát, és hozzákezdtem. Csak úgy Esztisen. 


elengedhetetlenség

Anouk új albuma kísérte mozdulataim, "Paradise and Back Again".


beletevős

1 sárgarépa, karikákra vágva
köménymagok, egy kávéskanálnyi
étolaj, egy pöttynyi
1 kisebb fej vöröshagyma, apróra vágva
1/3 fej karalábé, kettészelve
2 közepes burgonya, sárga, apróra kockázva
1/2 paradicsom, kockázva
1/3 kaliforniai paprika, apróra vágva
1 cukkini, kockázva
1/2 dl paradicsompüré
1/2 szál póréhagyma
bazsalikom, friss vagy szárított
levesalap, csirkés
füstölt mozzarella

sorrendiség

1. a sárgarépákkal, köménnyel és olajjal kezdünk, egy nagyobb lábosban megpirítjuk
2. ehhez csatlakozik a vöröshagyma apróra vágott darabjaival
3. felöntjük fél liter vízzel, majd hozzáadunk minden más zöldséget is
4. ha minden zöldség a lábasba került, akkor még adunk hozzá fél liter vizet, és ha kevésnek bizonyul, akkor még egy fél liternyit is lehet
5. beletesszük a levesalapot, majd magára hagyjuk, amíg fel nem forr
6. jöhet a bazsalikom, majd a paradicsompüré
7. kis lángon hagyjuk összeérni az ízeket
8. olykor megkóstolhatjuk és ellenőrizhetjük, hogy a répa kellően puha e - a levesbe került darabok közül ugyanis a répa fő meg a legnehezebben, ezért én ehhez  mérem, hogy kész e a levesem
9. ha elégedettek vagyunk a répával, fogyaszthatóvá is válik a levesünk
10. a mozzarella itt jön a képbe: reszeljünk mélytányérunkba egy keveset tetszés szerint, majd erre merjük levesünket, keverjük össze és ...

Jó étvágyat!

No comments:

Post a Comment