Tuesday 9 April 2013

Közösségi élményeim

Szombat. Óriási lelkesedéssel sem dob ki az ágy, erőm sehol, de kivánszorgok a fürdőig, mert a tervezett program ígéretes.
1. felszedni az elektromos habverőt (olykor azt hiszem, ilyen csak nekem nincs, vérszegényen is hangzik, hiszen vehetnék, de akkor meg mikor látnám kisbarátom, akitől rendszeresen elkérem?!)
2. közösségi piac
3. Fővámtéri piac
4. rákészülődés a holnapi vacsira
s mindezekkel 6-ig végezni is. (Ekkor még nem tudhattam...)

Egy sms, hogy a 10.30-as kávé csúszik, és vele együtt minden más. Pfffff. Hol vannak a vitaminjaim? És hol a napfény? Unom saját gondolataim az időjárásról. Panaszosak. A napfény hiányáról szólnak. Milyen az idő? - kérdezi telefonáló barátom, mire kinézek és mondom - Esős. Pfff. Lehangol. Reggeli, az új diétám szerint, gyors zuhany, vásárlási lista, máris ajtón kívül vagyunk.

Süt a nap!

Fáradtságom igyekszik elillanni, ahogy szellőztetem fejem és ruhám, bőröm magába szívja a D vitamint szomjasan. A habverés elmarad. Idő idő idő! Szó sincs róla P, olykor jól esik belassulni. Nézni, figyelni, meghallani. A madárcsiripelést, a beszívni a kutyakaki, kipufogógáz és friss levegő keverékét, ami oly annyira ragaszkodik e kerülethez, mint árnyékunk hozzánk nappal. Hálás vagyok a szellőért. Egy csendes borzongós séta az akváriumig. (A Design Terminal április 12-én, otthont ad a Singularity University regionális tehetségkutató döntőjének. Jut eszembe. Akit érdekel.)

A közösségi piacon nem keresünk semmit, így én vettem egy szalámit és kávékrémes mézet.Takarosan elrendezett asztalkák körül nyüzsögnek az emberek. Kamera is van, az arra érzékenyeknek. Az izgalmak után megérdemelt kávé. Meg egy ismerős arc, nini! Lehet, hogy megyünk biciklitúrázni, szia!

Óriás tejeskávét kortyolgatva elemzzük a vásároltakat, és a zenei kínálatot. "Helyiek" vagyunk. Szabad. Komikus. Nosztalgikus. Mint tegnap este a bárban elmerengeni Beatles-en vagy és Jimi Hendrixen. Csak ők hallhatatlanok, úgy vélem. Az itallap tanulmányozása közben tekintetem megpihen egy barátságosnak látszó soron. Magam elé képzelem, s már az ízét is érsem. Sokat nem hezitálva rendelünk 'ebédre' egy epresített öszvért és egy pim's-féle limonádét.













Pihenés és jó hangulat. E kettő kell nekem, s gyorsan el is feledkeztem a további tennivalókról. Lassan haza kell mennem. S ígértem habcsókos narancstortát ugye, nos, legközelebb lehet?

A közösségi piacot viszont ajánlom. Megnézni tessék. Akvárium. Kéthetente szombat.

2 comments:

  1. Szervezhetnénk esetleg habverő nélküli talákát is, hátha az összejön......... :)

    Puuusz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remek! Van egy listám, helyi nevezetességekről. Tesztelném, hogy ajánlható e. Mit szólsz?

      Delete